Po czym poznać profesjonalistę?

Wielu aktywnym na rynku nieruchomości klientom wciąż brakuje zaufania do usług biura pośrednictwa. Z jednej strony trudno się dziwić, niejednokrotnie obiektem transakcji jest cały życiowy dobytek, środkami finansowymi – pieniądze pożyczone od banku. Z drugiej zaś: przy odpowiednim przygotowaniu możemy zminimalizować ryzyko oszustwa, w efekcie czego agencja nieruchomości (Warszawa), której zlecimy działania, okaże się najlepszą pomocą i gwarantem bezpieczeństwa.

Jak rozpoznać fachowców? Na co warto zwrócić uwagę już podczas pierwszego kontaktu z brokerem? Oto kilka szczegółów:

a)      wizerunek:

Profesjonalna agencja nieruchomości (Warszawa) ogromną uwagę skupia na relacjach z klientem, na zapewnieniu komfortu i dyskrecji. Jeszcze przed wyborem pośrednika warto sprawdzić listę dostępnych agencji (np. w Internecie), bądź zasięgnąć opinii znajomych. Uczciwy broker nie wstydzi się swojego wizerunku i nazwiska, nie boi się więc odpowiedzialności (te dane znaleźć powinniśmy np. na stronie internetowej). Anonimowy pośrednik to z pewnością zły doradca. Agencja nieruchomości (Warszawa) powinna być miejscem, w którym będziemy czuć dobrze; ciasne, głośne i dostępne dla wszystkich pomieszczenie są odpowiednim lokalem do ustalania szczegółów umowy. Logo lub wizytówki profesjonalistów z pewnością znajdziemy na branżowych targach i w miejscach partnerskich. Aktywna obecność w sieci i prasie tematycznej (artykuły, analizy, raporty) również jest wyznacznikiem wysokiego standardu świadczonych usług. W zasadzie już podczas pierwszego kontaktu można rozpoznać osobę nieuczciwą bądź niekompetentną. Zaś kolejnym dowodem profesjonalizmu jest indywidualna umowa.

b)      umowa:

Agencja nieruchomości (Warszawa) właśnie na podstawie pisemnej umowy realizuje ustalone wspólnie z klientem czynności pośrednictwa. W niej to powinny znaleźć się szczegóły podjętych działań oraz wysokość prowizji. Prowizja zaś to jedyne wynagrodzenie, które otrzymać może od nas broker, a jej suma zależy od użytych środków formalnych i marketingowych. Profesjonalna agencja nieruchomości (Warszawa) z pewnością nie zażąda od nas „dodatkowych” opłat np. za wizyty w dostępnych lokalach czy rezerwację mieszkania.

c)      materiały:

Warto zwrócić uwagę na zakres i wykonanie dostępnych w biurze materiałów marketingowych. Rzetelnie sporządzona dokumentacja, fachowe zdjęcia, makiety i biuletyny z ofertą – oto kolejny dowód na to, że agencja nieruchomości (Warszawa), z którą właśnie mamy do czynienia, okaże się profesjonalnym i odpowiedzialnym wspólnikiem. Warto więc zwracać uwagę na szczegóły, zwłaszcza, gdy w grę wchodzą nasze pieniądze.